زیدان: سه بازی لیگ باقی مانده و نمی توانیم بلغزیم؛ امیدوارم رونالدو و بنزما برای چهارشنبه شب آماده ب

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: سه بازی لیگ باقی مانده و نمی توانیم بلغزیم؛ امیدوارم رونالدو و بنزما برای چهارشنبه شب آماده ب

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: سه بازی لیگ باقی مانده و نمی توانیم بلغزیم؛ امیدوارم رونالدو و بنزما برای چهارشنبه شب آماده ب

طـرفداری- به گزارش وب سایت رسمی باشگاه، سرمربی لوس بلانکوس ابتدا به آنالیز بازی در آنوئتا پرداخت:

سه بازی ما در لالیگا باقی مانده است، و نمی توانیم بلغزیم. برای زنده نگه داشتن امید های خود باید همه 9 امتیاز را کسب کرده و امیدوار باشیم. می دانیم که بازی در این ورزشگاه سخت، پیچیده خواهد بود. در طول 90 دقیقه لحظات سختی خواهیم داشت، اما اگر مثل یک تیم دفاع کنیم و همگی متمرکز باشیم می توانیم نتیجه بگیریم.

فردا شما تیم را خواهید دید، اما نظر من این است که روی بازی فردا تمرکز کنیم و بعد از آن به بازی چهارشنبه شب فکر کنیم. فردا به بازی با سوسیداد و نهایت کاری که می توانیم برای کسب پیروزی انجام دهیم، فکر خواهیم کرد. بازی فردا مهم است چون بهتر است قبل از انجام یک بازی در وسط هفته، بازی آغاز هفته را با پیروزی پشت سر گذاشته باشیم. بازی فردا برای هواداران هم کلیدی است چون آنها همچنان ما را تعقیب خواهند کرد و می خواهند پیروزی رئال مادرید را ببینند.

- کریستیانو رونالدو در این فصل بیش از 50 بازی انجام داده و اغلب در مقاطع پایانی فصل دچار مصدومیت می شود. آیا او بیش از حد بازی می کند؟

او هر سال دو بار در هفته بازی می کند، اما او خودش را خیلی خوب می شناسد و می داند که چه زمان نیاز به استراحت و ریکاوری سریع دارد. برای برخی بازیکنان این کار سخت تر است. برای من ریکاوری کردن سخت تر است اما برای او آسان تر است. بازیکنان راه و روش خاص خود را برای ریکاوری دارند. او آماده بازی در هر مسابقه است.

- کریستیانو رونالدو:

او مشکل دیگری داشت، اما مهمترین چیز این است که او تحت کنترل است، و نکته کلیدی این است که او هر چه زودتر ریکاوری کرده و بتواند در دیدار چهارشنبه شب تیم را همراهی کند، چون فردا بازی نخواهد کرد. او هر روز به سخت ترین حد ممکن تلاش خواهد کرد تا برای بازی چهارشنبه آماده باشد. او به اندازه کافی آماده و قدرتمند است که در هر مسابقه به میدان برود.

- مشکل بنزما دقیقا چیست؟

 

مقاطع پایانی فصل بسیار سخت خواهد بود اما نمی توانم وارد جزئیات شوم چون پزشک نیستم. او او دچار مصدومیت همسترینگ درجه 1 شده است و این بسیار گویا است. ممکن است 7،6 یا 8 روز طول بکشد... نمی توانیم کاملاً مطمئن باشیم. مهمترین چیز این است که فکر می کنم او می تواند با آمادگی کامل برای بازی چهارشنبه شب باز گردد، و دیدن نحوه کار و تمرین او برای حضور در دیدار چهارشنبه شب واجب است. به نظر من نباید بگوییم که این فصل تمام شده است چون او واقعاً می خواهد با ما بازی کند.

- مهلتی وجود ندارد:

من به این فکر نمی کنم و بازیکنان من در طول هفته نشان دادند که متمرکز هستند و می دانند برای چه بازی می کنیم. فکر نمی کنم هیچ مشکل تمرکزی داشته باشیم. در طول بازی سخت خواهد بود، اما ما آماده و متمرکزیم تا به خوبی پاسخ دهیم. سیستم تیم را تغییر نخواهم داد. ما 3-3-4 بازی خواهیم کرد.

تنها چیزی که می توانم به شما بگویم، این است که به بازی چهارشنبه شب فکر نمی کنم، و تنها به بازی فردا فکر می کنم که در حال حاضر مهمترین چیز است. می خواهیم سه امتیاز را کسب کنیم و تا پایان بجنگیم. برای بازی چهارشنبه شب به همه بازیکنان با آمادگی کامل نیاز دارم. از آنجایی که انسان مثبت اندیشی هستم، امیدوارم که اینطور باشد.

- حضور بنزما و کریستیانو در دیدار مقابل سیتی:

من نگرانم چون هر زمان بازیکنی از تیم مصدوم می شود، سخت است اما نکته مهم این است که آنها به طور کامل ریکاوری کنند، چون نمی توانیم در مورد کسی ریسک کنیم، به خصوص در مورد کریستیانو و کریم. هر دوی آنها دچار مصدومیت جزئی شده اند و تصور ما این است که هر چه زودتر به میادین باز گردند. سعی می کنیم که هیچ ریسکی صورت نگیرد. نمی توانم بگویم برای آنها احتمال بازی وجود دارد یا نه. امیدوارم آنها باری چهارشنبه شب 100% آماده باشند اما نمی توانم تضمینی بدهم، مخصوصاً امروز.

- تیم پزشکی:

آنها با باشگاه موافق اند و همه ما سعی می کنیم که کار ها را به خوبی انجام دهیم، هر کدام از ما وظایفی داریم. نگرانی من از بابت بازی فرداست، و مشخصاً نگران بازیکنان مصدوم هستم. می خواهیم آنها هرچه زودتر ریکاوری کنند، اما دیگر در مورد این مسئله صحبت نخواهم کرد. فردا باید یک مسابقه انجام دهیم و این مهمترین بازی برای ماست.

- استراحت دادن به بیل؟

اگر فردا گرت احساس خوبی داشته باشد، بازی خواهد کرد. کریم و کریستیانو رونالدو آماده نیستند و بازی نخواهند کرد. سایر بازیکنان آماده اند و و ما تیمی را روانه میدان خواهیم کرد که برای کسب پیروزی بهترین باشد.

- ایسکو و هامس:

همه بازیکنان مهم هستند، آنهایی که بازی می کنند و کسانی که فرصت کمتری دارند. همیشه همینطور خواهد بود و من همیشه پشت همه بازیکنان خواهم بود. آنها دو بازیکن مهم برای تیم هستند. شاید آنها نیاز به بازی بیشتر داشته باشند، اما همگی مهم هستند. آنها باید فردا متمرکز باشند و مهمترین چیز این است که تمرکز کرده و خوب تمرین کنند و آنها این کار را انجام می دهند. وقتی بازی می کنند، عملکرد خوبی دارند و این مهمترین چیز برای یک مربی است.

- آیا خسه آماده بازی در سن سباستین است؟

او آماده است. او تنها یک مصدومیت جزئی داشت. امروز هیچ احساس ناراحتی نداشت و مثل سایر بازیکنان آماده است.

- دو فینال اسپانیایی در اروپا:

به نظر من فوتبال اسپانیا همیشه یکی از بزرگترین معیار های اروپا بوده است. گاهی اوقات لحظات سختی داشته اند، اما تیم های اسپانیایی خیلی بازی می کنند و و مشخصاً تیمی که خوب بازی می کند همیشه پاداش آن را هم خواهد گرفت. من شگفت زده نشده ام چون لیگی است که خیلی دوست دارم. به اینجا آمدم تا به عنوان بازیکن دوران خود را به پایان برسانم و اگر حالا هم در اسپانیا هستم دلیلی دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395 | 10:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.